Michelle
-
ongeveer 2 jaar geleden
Lindsey
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fijne kundige kapsters! Hele fijne sfeer
Femke
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zijn super lief voor onze zoon van 2 jaar. Hij vind het helemaal niet vervelend om geknipt te worden. Ze nemen alle tijd voor hem!
Lisanne
-
ongeveer 2 jaar geleden
Bas
-
ongeveer 2 jaar geleden
Lisa
-
ongeveer 2 jaar geleden
Anouk
-
ongeveer 2 jaar geleden
Een kapsalon waar je meteen een fijn gevoel krijgt. Gezellige sfeer, warm welkom en hele fijne kundige kapsters. Zit al jaren in de stoel van Ingelou voor mijn haar en altijd blij en tevreden naar huis.
Annelies
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd een geweldige ervaring!
Mathijs
-
ongeveer 2 jaar geleden
Was weer heel gezellig in de salon. Ben weer lekker "kort" geknipt.
Anke
-
ongeveer 2 jaar geleden