5.0
gebaseerd op 73 reviews
Michelle - ongeveer 2 jaar geleden
Lindsey - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne kundige kapsters! Hele fijne sfeer

Femke - ongeveer 2 jaar geleden

Zijn super lief voor onze zoon van 2 jaar. Hij vind het helemaal niet vervelend om geknipt te worden. Ze nemen alle tijd voor hem!

Lisanne - ongeveer 2 jaar geleden
Bas - ongeveer 2 jaar geleden
Lisa - ongeveer 2 jaar geleden
Anouk - ongeveer 2 jaar geleden

Een kapsalon waar je meteen een fijn gevoel krijgt. Gezellige sfeer, warm welkom en hele fijne kundige kapsters. Zit al jaren in de stoel van Ingelou voor mijn haar en altijd blij en tevreden naar huis.

Annelies - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd een geweldige ervaring!

Mathijs - ongeveer 2 jaar geleden

Was weer heel gezellig in de salon. Ben weer lekker "kort" geknipt.

Anke - ongeveer 2 jaar geleden