5.0
gebaseerd op 73 reviews

Ontzettend fijne en professionele salon. Beide dames weten haarfijn hoe ze jouw met de meest prachtige resultaten blij kunnen maken. Er wordt naar je geluisterd en aan de hand van jouw wensen ontvang je passend advies en wordt de gezondheid van jouw lokken gewaarborgd.

Ook voor mijn bruiloft ben ik voorzien van een prachtig kapsel en visagie. Precies zoals ik het in gedachten had!

Absolute aanrader, wat een topteam.

Melanie - meer dan een jaar geleden

Altijd goed en gezellig!

Regina - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig, leuke meiden. Weten waar ze het over hebben en geven altijd goed advies. Heel positief.

Nadia - meer dan een jaar geleden

Onwijs lieve en professionele meiden! Altijd tevreden naar huis.. Ga zo door meiden😍

Marieke - bijna 2 jaar geleden

Eerste keer bij deze salon. Goed geknipt, leuk gesprek en een vriendelijke prijs. Wat wil je nog meer ;-).

Mark - bijna 2 jaar geleden

Heerlijke service en goede adviezen. Ik ga altijd tevreden de deur uit. En wat ik in mijn hoofd heb weten hun te realiseren! Ik kom hier heeel graag!

Ashley - bijna 2 jaar geleden

Weer heel blij met de kleur (folies) en knippen!

Eline - bijna 2 jaar geleden

Leuke meiden, deskundig en altijd blij met het resultaat!

Marloes - bijna 2 jaar geleden
Noraly - ongeveer 2 jaar geleden

Super netjes en snel geknipt en fijn meegedacht over een product waar ik naar op zoek was.

Kaja - ongeveer 2 jaar geleden