5.0
gebaseerd op 73 reviews

Super fijn geholpen zoals altijd.
Fijne producten en gezellige sfeer 🫶🏼

Kim - 14 dagen geleden

Altijd heerlijk om bij Mireille in de stoel te zitten, even bijkletsen en ontspannen momentje voor mezelf.

Myriam - 24 dagen geleden

Altijd gezellig en even een moment voor je zelf in een gezellige rustige salon. De meiden luisteren goed naar de wensen en kunnen je goed adviseren.

Caroline - 27 dagen geleden

Altijd een ontspannen ervaring in de salon, echt even een relaxt momentje. Bakje koffie erbij en altijd een gezellig praatje. En daarbij ook kundig in knippen en kleuren ❤️.

Marije - ongeveer 2 maanden geleden

Super tevreden! Vooraf even contact gehad via Whatsapp, omdat het voor mij de eerste keer was dat ik mijn haar wilde verven. Fijne en ontspannen sfeer. Er wordt echt de tijd genomen en heel zorgvuldig gewerkt. Heel blij met het eindresultaat.

Nienke - 4 maanden geleden
Je-anne - 4 maanden geleden

Mireille en Ingelou zijn een super duo wie prachtige haren creëren met veel gezelligheid! Blij met mijn mooie haren :)

Renée - 5 maanden geleden
Debora - 5 maanden geleden
Lynn - 7 maanden geleden

Mireille en Ingelou zijn altijd lief en vrolijk. En ze knippen en kleuren fantastisch!

Eline - 8 maanden geleden