5.0
gebaseerd op 73 reviews

Je wordt altijd hartelijk ontvangen. Goede uitleg over kleuren en nazorg. Haren worden altijd goed geknipt. Kortom vriendelijk en professioneel.

Marja - 12 maanden geleden

Beste hair queens van den helder

Vanessa - 12 maanden geleden

Het is altijd goed bij de dames. Vriendelijke en gezellig. Doen hun werk goed.

Eveline - 12 maanden geleden

Het zijn twee top-kapsters👍! De sfeer in de kapsalon is ook altijd heel gezellig. Ik ga er voor mijn plezier heen😀

Jelly - ongeveer een jaar geleden
Kimberly - ongeveer een jaar geleden

Ik kom al jaren bij Ingelou en Mireille. Ze luisteren altijd naar je wensen en geven goed advies. Mijn haar zit altijd goed! En daarbij is het ook altijd heel gezellig in de salon. Dat ik er altijd vanuit Alkmaar voor naar Den Helder rij zegt genoeg!

Linda - ongeveer een jaar geleden
Bas - ongeveer een jaar geleden

Lekker verwend worden en alles op tijd.Super

Nicoline - ongeveer een jaar geleden

Altijd snel geholpen, gezellige sfeer en fijne producten 🫶🏼

Kim - ongeveer een jaar geleden

Snel en vakkundig geholpen door deze kanjers

Ellen - ongeveer een jaar geleden