5.0
gebaseerd op 73 reviews

Prachtig bruidskapsel en -make-up gekregen in een heerlijk ontspannen sfeer.

Ellen - ongeveer een jaar geleden

Was weer een topbezoek! Altijd gezellig

Mathijs - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk ontspannen sfeer in de salon vriendelijk en professioneel geholpen

Simone - ongeveer een jaar geleden

Altijd even een relax moment voor mezelf. Rustige sfeer, gezellige meiden, leuke gesprekken. Luisteren naar je wensen en geven goed en duidelijk advies.

Caroline - ongeveer een jaar geleden

Vandaag een hele speciale afspraak bij deze 2 toppers, proefhaar en make up voor de bruiloft. Hele fijne ervaring, lekker met zn 3-en in de salon, haar en make up zien er mooi uit en ook supergaaf om te zien hoe die meiden op elkaar ingespeeld zijn.

Marije - ongeveer een jaar geleden

Leuke eerste ervaring. Dicht bij huis, goeie sfeer. Veel kennis over mijn haar. Zeker voor herhaling vatbaar!

Krista - meer dan een jaar geleden

Heel fijn geholpen, mijn haar is weer mooi fris gekleurd en mooi geknipt! Heel blij mee!

Leonie - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk en goed geadviseerd. Erg tevreden met het eind resultaat. Vrolijke dames

Esther - meer dan een jaar geleden

Ik met mijn kleine ‘ kapperstrauma ‘, ben heel blij met hoe jullie mijn visie tot leven hebben gebracht! Fijne sfeer en onwijs geweldige skills aan vakwerk. Tot snel weer!

Nicky - meer dan een jaar geleden

Klant vriendelijk en hele gezellige meiden

Silvana - meer dan een jaar geleden